Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Papírnictví
AKCE
Populárně naučná pro děti a mládež
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
Mapa, atlas, průvodce
AudioCD
AKCE
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Média
Hračky, hry, karty
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
http://www.arada.cz/spolecenske-humanitni-vedy
Reklamní právo
Reklamní právo
https://www.arada.cz/reklamni-pravo
Reklamní právo
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788074006869
Dana Ondrejová
,
Filip Rigel
,
Ondřej Moravec
Značka:
C.H.BECK
Varianta:
Kniha
390 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
390 Kč
Naše cena:
390 Kč
Množství:
Anotace
Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Veřejnoprávní regulace přináší mnoho pravidel pro to, jak má reklama vypadat a jak vypadat nesmí, a to nejen v závislosti na propagovaném výrobku či službě, ale též v samotném způsobu šíření reklamy. Zvláštní ochrana je poskytována spotřebitelům či osobám mladším 18 let. Soukromoprávní hlediska reklamního práva plynou z práva nekalé soutěže, ochrany osobnosti či oblasti autorskoprávní. Mimo právních norem je třeba zohlednit též normy etické. Předkládaná publikace přináší komplexní pohled na reklamní právo. Popis a výklad právní úpravy doplňuje rozsáhlý rozbor judikatury a mnoho příkladů z reklamní praxe.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Ondřej Moravec, Dana Ondrejová, Filip Rigel
Značka
C.H.BECK
V prodeji od
06.02.2018
Rok vydání
2018
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
14.1 x 22.6 x 1.2 cm
Hmotnost
0.27 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
200
ISBN
978-80-7400-686-9
EAN
9788074006869
Interní kód
0255530
Produktový manažer
Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny