Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Papírenské zboží
Tipy na dárky
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Papírnictví
AKCE
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
AudioCD
AKCE
Populárně naučná pro dospělé
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Populárně naučná pro děti a mládež
Média
Papírenské zboží
Tipy na dárky
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Knihy
Knihy
http://www.arada.cz/Knihy/
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/Knihy/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
http://www.arada.cz/Knihy/spolecenske-humanitni-vedy
Nákup a predaj
Nákup a predaj
https://www.arada.cz/nakup-a-predaj
Nákup a predaj
Série:
Ekonómia
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788081685521
Jaroslav Kita
Obchodné funkcie priemyselných podnikov
Značka:
Wolters Kluwer
Varianta:
Kniha
386 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
Poslední 4 ks
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
454 Kč
Naše cena:
386 Kč
Běžná cena:
454 Kč
Naše cena:
386 Kč
Množství:
Anotace
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.
Informace o sortimentu
Podnázev
Obchodné funkcie priemyselných podnikov
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Jaroslav Kita
Značka
Wolters Kluwer
V prodeji od
07.08.2017
Rok vydání
2017
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
17.1 x 24.3 x 1.3 cm
Hmotnost
0.38 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
232
Edice
Ekonómia
ISBN
978-80-8168-552-1
EAN
9788081685521
Interní kód
0240342
Produktový manažer
Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny