Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
AKCE
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Papírnictví
AKCE
Populárně naučná pro děti a mládež
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
AudioCD
AKCE
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Média
Hračky, hry, karty
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
http://www.arada.cz/spolecenske-humanitni-vedy
Marketingové postřehy ze zahraničních cest
Marketingové postřehy ze zahraničních cest
https://www.arada.cz/marketingove-postrehy-ze-zahranicnich-cest
Marketingové postřehy ze zahraničních cest
Pevná bez přebalu lesklá
EAN:
9788086031279
Čichovský
Značka:
RADIX
Varianta:
Kniha
139 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
199 Kč
Naše cena:
139 Kč
Běžná cena:
199 Kč
Naše cena:
139 Kč
Množství:
Anotace
V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Čichovský
Značka
RADIX
V prodeji od
03.04.2002
Rok vydání
2002
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
15.5 x 21.5 x 1.7 cm
Hmotnost
0.35 kg
Vazba
Pevná bez přebalu lesklá
ISBN
80-86031-27-6
EAN
9788086031279
Interní kód
0026486
Produktový manažer
Jana Matějová (jana.matejova@arada.cz)
Vývoj ceny