Marketing management

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788024741505
14. vydání
Značka: GRADA

Zboží máme skladem.

Dostupnost: Posledních 7 ks
2290 Kč
1946 Kč
za tuto cenu jen do 3. 8. 2025
2290 Kč
1946 Kč
za tuto cenu jen do 3. 8. 2025
Anotace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.
Informace o sortimentu
Podnázev 14. vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Značka GRADA
V prodeji od 18.04.2013
Pořadí vydání 14. vydání
Rozměry 22.1 x 28.5 x 4.0 cm
Hmotnost 2.65 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 816
ISBN 978-80-247-4150-5
EAN 9788024741505
Interní kód 0140075
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny