Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
AKCE
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Papírnictví
AKCE
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
Mapa, atlas, průvodce
AudioCD
AKCE
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Média
Hračky, hry, karty
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Populárně naučná pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
http://www.arada.cz/popularne-naucna-pro-deti-a-mladez
Programování pro děti
Programování pro děti
https://www.arada.cz/Kniha/programovani-pro-deti-1
Programování pro děti
Polotuhá flexo
EAN:
9788027603251
Carol Vordermanová
Značka:
SLOVART
Varianta:
Kniha
399 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
499 Kč
Naše cena:
399 Kč
Běžná cena:
499 Kč
Naše cena:
399 Kč
Množství:
Anotace
Programování se stalo důležitou dovedností 21. století. Počet profesí vyžadujících znalost programování se zřejmě ještě zvýší. Nauč se tedy programovat a digitální svět bude patřit tobě! Je to navíc skvělá zábava, protože okamžitě vidíš výsledky - bez ohledu na to, kolik se toho ještě musíš naučit. Kniha představuje všechny pojmy potřebné k pochopení základů programování. Najdeš v ní také zábavné projekty, které ukazují uplatnění programů v praxi. I naprostí začátečníci budou moci podle jednoduchých postupů a grafických návodů programovat a vytvářet zábavné projekty. První krůčky v programování uděláš v programovacím jazyku ScratchTM 3.0, který se používá i při výuce v základních školách. Pak přejdeš k jazyku PythonTM, v němž se dají vyvíjet také profesionální aplikace. Hned od prvních stránek knihy začneš vytvářet jednoduché počítačové hry a zábavné animace. Po jejím přečtení budeš moci začít učit programovat třeba i rodiče nebo prarodiče.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Carol Vordermanová
Překladatel
Jan Andrš
Značka
SLOVART
V prodeji od
07.09.2022
Rok vydání
2022
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
20.8 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost
0.67 kg
Vazba
Polotuhá flexo
Počet stran
224
ISBN
978-80-276-0325-1
EAN
9788027603251
Interní kód
0388792
Produktový manažer
Jana Matějová (jana.matejova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny