Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
AKCE
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Papírnictví
AKCE
Populárně naučná pro děti a mládež
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
AudioCD
AKCE
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Média
Hračky, hry, karty
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
http://www.arada.cz/spolecenske-humanitni-vedy
Nákup a predaj
Nákup a predaj
https://www.arada.cz/Kniha/nakup-a-predaj
Nákup a predaj
Série:
Ekonómia
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788081685521
Jaroslav Kita
Obchodné funkcie priemyselných podnikov
Značka:
Wolters Kluwer
Varianta:
Kniha
386 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
454 Kč
Naše cena:
386 Kč
Běžná cena:
454 Kč
Naše cena:
386 Kč
Množství:
Anotace
Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu potreby komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok. Má pomôcť pri prekonávaní niektorých zjednodušených interpretácií nákupu a predaja. Zároveň má ambíciu podporiť názor, podľa ktorého aplikácia marketingového prístupu v danej problematike vyžaduje zmenu kultúry v priemyselných podnikoch, a upozorniť na niektoré vzťahy a mechanizmy, ktoré môžu byť zdrojom zisku podniku. Učebnica prisudzuje veľký význam hľadaniu a realizácii obojstranne výhodných kooperatívnych vzťahov zákazník – dodávateľ. Aj napriek nedostatku štatistických údajov možno konštatovať, že v súčasnosti dochádza k rastúcemu trendu spolupráce medzi malými, strednými a veľkými podnikmi v rámci štátu a v medzinárodnom meradle. Rozvoj týchto možností spolupráce posilňuje nutnosť iných spôsobov vo vzťahoch medzi podnikmi, než sú jednoduché výmenné vzťahy. Učebnica je vhodná nielen pre študentov a učiteľov, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický manuál orientovaný na problematiku obchodných aktivít priemyselných podnikov, ale aj pre zamestnancov a manažérov podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovania teoretických prístupov z oblasti nákupu a predaja.
Informace o sortimentu
Podnázev
Obchodné funkcie priemyselných podnikov
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Jaroslav Kita
Značka
Wolters Kluwer
V prodeji od
07.08.2017
Rok vydání
2017
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
17.1 x 24.3 x 1.3 cm
Hmotnost
0.38 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
232
Edice
Ekonómia
ISBN
978-80-8168-552-1
EAN
9788081685521
Interní kód
0240342
Produktový manažer
Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny