Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
AKCE
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Hračky, hry, karty
Mapa, atlas, průvodce
Papírenské zboží
Kalendáře
Kalendáře
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Papírnictví
AKCE
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
Mapa, atlas, průvodce
AudioCD
AKCE
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Média
Hračky, hry, karty
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/ucebnice-odborna-literatura
Společenské, humanitní vědy
Společenské, humanitní vědy
http://www.arada.cz/spolecenske-humanitni-vedy
Mezinárodní marketing
Mezinárodní marketing
https://www.arada.cz/Kniha/mezinarodni-marketing-4
Mezinárodní marketing
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788074004414
Značka:
C.H.BECK
Varianta:
Kniha
390 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Naše cena:
390 Kč
Naše cena:
390 Kč
Množství:
Anotace
Mezinárodní marketing v klasickém pojetí připomíná středoškolskou matematiku a pracuje s jednoduchými, přehledně strukturovanými modely a pojmy. Jejich součástí je zejména rozhodování o tom, na který zahraniční trh vstoupit a jakým způsobem, rozhodování o marketingovém programu či organizaci mezinárodního marketingu. Analyzovány musí být ale i další procesy či faktory, ať už jde o legislativu země, kam chceme vyvážet, vliv lobbingu, dominanci tuzemských výrobců či sociálně kulturní odlišnosti, problémy při výzkumu trhu a mnohé další. Reálná skutečnost je ale v současnosti ještě mnohem složitější. Probíhající proces globalizace s mnoha destabilizačními komponentami a megaintegrace limitují možnosti aplikace klasických modelů v mezinárodním marketingu. Kniha přibližuje mezinárodní marketing komplexně, v širších souvislostech, a poukazuje na nové trendy v této oblasti. Pozornost je věnována například otázce strategie v mezinárodním marketingu, jsou vysvětlena specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy, úloha tzv. celebrit v mezinárodním marketingu či význam internetu. Samostatné kapitoly jsou věnovány mimo jiné také mezinárodnímu marketingu v kultuře a ve sportu a není opominuta ani problematika mezinárodního politického marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Značka
C.H.BECK
V prodeji od
19.06.2018
Rok vydání
2018
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
16.6 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnost
0.52 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
320
ISBN
978-80-7400-441-4
EAN
9788074004414
Interní kód
0271020
Produktový manažer
Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny