Marketing Základy marketingu 1

Spirálová, kroužková
EAN:9788074023590
Učebnice studenta
Značka: Computer Media

Zboží máme skladem.

Dostupnost: SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
260 Kč
182 Kč
260 Kč
182 Kč
Anotace

Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.

Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text.

Atraktivita učebnice spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.

Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice studenta
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 07.09.2018
Rok vydání 2018
Pořadí vydání 4. vydání
Rozměry 21.7 x 30.1 x 1.5 cm
Hmotnost 0.33 kg
Vazba Spirálová, kroužková
Počet stran 80
Poslední dotisk 08/2023
ISBN 978-80-7402-359-0
EAN 9788074023590
Interní kód 0278442
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny