Marketing 2. přepracované a doplněné vydání

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074001154
Značka: C.H.BECK

Zboží máme skladem.

Dostupnost: SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
630 Kč
630 Kč
Anotace
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marcela Zamazalová
Značka C.H.BECK
V prodeji od 12.07.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.5 x 23.8 x 2.6 cm
Hmotnost 0.75 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 528
Edice Beckovy ekonomické učebnice
ISBN 978-80-7400-115-4
EAN 9788074001154
Interní kód 0104729
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny