Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
AKCE
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Papírnictví
AKCE
Populárně naučná pro dospělé
Beletrie pro děti a mládež
Kalendáře
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
AudioCD
AKCE
Populárně naučná pro dospělé
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Populárně naučná pro děti a mládež
Média
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
Knihy
Knihy
http://www.arada.cz/Knihy/
Učebnice, odborná literatura
Učebnice, odborná literatura
http://www.arada.cz/Knihy/ucebnice-odborna-literatura
Informatika, výpočetní technika
Informatika, výpočetní technika
http://www.arada.cz/Knihy/informatika-vypocetni-technika
Hráč versus příšery
Hráč versus příšery
https://www.arada.cz/Kniha/hrac-versus-prisery
Hráč versus příšery
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9788074704925
Jaroslav Švelch
Značka:
AKROPOLIS
Varianta:
Kniha
263 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
SKLADEM
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
329 Kč
Naše cena:
263 Kč
Běžná cena:
329 Kč
Naše cena:
263 Kč
Množství:
Anotace
Už od počátků počítačových her v nich příšery hrály klíčovou roli. Fungují zde jako nebezpečí, kterému je třeba se vyhnout, jako bossové úrovní, které je třeba porazit, nebo jako cíle, které je třeba zničit, abyste získali body navíc. Proč je ale postava příšery ve hrách tak důležitá a jak počítačové hry formovaly koncepty monstrozity v naší kultuře? Ve snaze odpovědět na tyto otázky zkoumá kniha Hráč vs. příšery uplynulé půlstoletí příšer ve hrách od draků z prvních stolních her na hrdiny a pixelových mimozemšťanů ze Space Invaders až po zdeformované mutanty z The Last of Us či bizarní bestie z Bloodborne a odhaluje jejich společné rysy. Na příkladech monster všemožných typů zkoumá Jaroslav Švelch umění designu příšer a vliv, který na něj měla mytologie, výtvarné umění, populární kultura a stolní RPG hry. Zároveň ukazuje, že počítačové hry navazují na studenoválečnou koncepci jasně definovaných, vypočitatelných nepřátel a zobrazují monstra jako postavy, které jsou nenapravitelně zlé, ale přitom nevyhnutelně vždy porazitelné. Na jednu stranu vysvětluje, v čem jsou takto zjednodušené herní příšery přitažlivé, ale zároveň také zkoumá, jak by se toto médium mohlo dál rozvíjet, aby nabídlo i nuancovanější podoby monstrozity.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Jaroslav Švelch
Značka
AKROPOLIS
V prodeji od
04.04.2024
Rok vydání
2024
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
14.5 x 21.5 x 1.5 cm
Hmotnost
0.29 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
192
ISBN
978-80-7470-492-5
EAN
9788074704925
Interní kód
0446005
Produktový manažer
Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny