Správa cookies
Webové stránky používají k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Využíváním našich služeb souhlasíte s používáním cookies.
Více o cookies
Nastavení cookies
Akceptuji vše
e-shop@arada.cz
KNIHCENTRUM revue
Registrovat
Přihlásit se
Přejít do e-shopu
Nákupní
košík
0
Home
Menu
Search
Knihy
Knihy v angličtině
Beletrie pro dospělé
Populárně naučná pro dospělé
Učebnice, odborná literatura
Beletrie pro děti a mládež
Populárně naučná pro děti a mládež
Kalendáře
Kalendáře
Tipy na dárky
Tipy na dárky
Hračky
AKCE
Hračky, hry, karty
Papírnictví
AKCE
Populárně naučná pro dospělé
Beletrie pro děti a mládež
Kalendáře
Papírenské zboží
Mapy
AKCE
Mapa, atlas, průvodce
Filmy
AKCE
Média
AudioCD
AKCE
Populárně naučná pro dospělé
Média
Ostatní
Populárně naučná pro dospělé
Populárně naučná pro děti a mládež
Média
Papírenské zboží
Kód ke stažení
Přejít do e-shopu
e-shop@arada.cz
http://www.arada.cz/
...
Úvod
Úvod
AKCE
AKCE
http://www.arada.cz/akce
Small Data
Small Data
https://www.arada.cz/small-data
Small Data
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:
9781473630130
Martin Lindstrom
The Tiny Clues That Uncover Huge Trends: New York Times Bestseller
Značka:
Hodder And Stoughton Ltd.
Varianta:
Kniha
281 Kč
Zboží máme skladem.
Dostupnost:
Poslední kus
zobrazit dostupný počet ks
Běžná cena:
401 Kč
Naše cena:
281 Kč
Běžná cena:
401 Kč
Naše cena:
281 Kč
Množství:
Anotace
The New York Times Bestseller named one of the "Most Important Books of 2016" by Inc, and a Forbes 2016 "Must Read Business Book"'If you love 'Bones' and 'CSI', this book is your kind of candy' Paco Underhill, author of Why We Buy'Martin's best book to date. A personal, intuitive, powerful way to look at making an impact with your work' Seth Godin, author of Purple CowMartin Lindstrom, one of Time Magazine's 100 Most Influential People in The World and a modern-day Sherlock Holmes, harnesses the power of "small data" in his quest to discover the next big thing.In an era where many believe Big Data has rendered human perception and observation 'old-school' or pass?, Martin Lindstrom shows that mining and matching teCNological data with up-close psychological insight creates the ultimate snapshot of who we really are and what we really want. He works like a modern-day Sherlock Holmes, accumulating small clues - the progressively weaker handshakes of Millenials, a notable global decrease in the use of facial powder, a change in how younger consumers approach eating ice cream cones - to help solve a stunningly diverse array of challenges. In Switzerland, a stuffed teddy bear in a teenage girl's bedroom helped revolutionise 1,000 stores - spread across twenty countries - for one of Europe's largest fashion retailers. In Dubai, a distinctive bracelet strung with pearls helped Jenny Craig offset its declining membership in the United States and increase loyalty by 159% in only one year. In China, the look of a car dashboard led to the design of the iRobot, or Roomba, floor cleaner - a great success story.SMALL DATA combines armchair travel with forensic psychology in an interlocking series of international clue-gathering detective stories. It shows Lindstrom using his proprietary CLUES Framework - where big data is merely one part of the overall puzzle - to get radically close to consumers and come up with the counter-intuitive insights that have in some cases helped transform entire industries. SMALL DATA presents a rare behind-the-scenes look at what it takes to create global brands, and reveals surprising and counter-intuitive truths about what connects us all as humans.
Informace o sortimentu
Podnázev
The Tiny Clues That Uncover Huge Trends: New York Times Bestseller
Druh sortimentu
Kniha
Autor
Martin Lindstrom
Značka
Hodder And Stoughton Ltd.
V prodeji od
10.10.2023
Rok vydání
2017
Pořadí vydání
1. vydání
Rozměry
13.2 x 19.8 x 2.0 cm
Hmotnost
0.21 kg
Vazba
Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran
276
ISBN
1473630134
EAN
9781473630130
Interní kód
0234418
Produktový manažer
Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.cz)
Vývoj ceny